بسیاری از افراد داغدار برای عزیزان مرحوم خود سنگ قبر باغچه دار سفارش می دهند که قیمت آن نسبت به سایر قبرها نسبتا بالاتر است، برای این نوع از قبور استفاده از گلدان، باغچه، یا کاشتن درخت در اطراف آن نیازمند است، استفاده از این شیوه علاوه بر داشتن اجر معنوی که با کاشتن درخت یا پرورش گل و گیاه صورت میگیرد، به روح آن مرحوم یا مرحومه نیز آرامش می دهد و ظاهر زیبایی نیز به قبر می بخشد.

سنگ قبر باغچه دار و تکه ای

از جمله قبرهای زیبا که وجود دارد قبرهای باغچه دار می باشد که برخی از آن ها از یک تکه بیشتر بوده و جلوه ی زیبایی به قبر می بخشد، از همین رو است که پرداختن به این نوع قبرها و طراحی آن ها هنر و مهارت خاصی می خواهد که هرکسی مجموعه ای ندارد، خوشبختانه در سنگ شایان ما هنرمندان عزیز و چیره دستی را داریم که این کار را بسیار زیبا انجام می دهند. و با دیدن هنر آن ها از سفارش خود پشیمان نخواهید شد.

خرید سنگ مزار باغچه ای

برای هرگونه سوال یا خرید سنگ مزار باغچه ای می توانید با ما در تماس باشید تا علاوه بر دریافت مشاوره در خصوص سایر انواع قبر و سنگ، از قیمت های به روز این نوع سنگ قبر نیز آگاه باشید. ما با سال ها تجربه در این زمینه می توانیم به جرئت بگوییم بهترین تولید کننده این محصول می باشیم و با بهترین قیمت در اختیار شما قرار می دهیم. بهتر است سریعتر با ما در تماس باشید تا در خصوص خرید سنگ قبر باغچه ای شما را راهنمایی کنیم.

سنگ قبر سفید باغچه ای

در بین انواع سنگ قبرهای باغچه ای، سنگ قبر سفید باغچه ای دارای جلوه و زیبایی خاصی نسبت به سایر سنگ های قبر می باشد، این نوع از سنگ قبر حتما باید با مهارت خاصی تولید شود، زیرا با توجه به مقدار سنگ بالای به کار برده شده در آن و همچنین قیمت بالای آن در صورت کوچکترین اشتباهی ممکن است زیان بالایی به ما بزند و از آنجا که مقدار سنگ آن بالا می باشد، امکان درست کردن آن به سختی وجود داد. در خرید سنگ قبر سفید باغچه ای توجه به این نکته ضروری است که صرف داشتن گل و گیاه و گلدان باعث جلوه ی زیبای آن نمی شود و باید به طور مرتب از آن نگه داری شود و گل ها آبیاری و کود دهی گردند. عدم توجه به مرور زمان باعث از بین رفتن جلوه ی زیبای این سنگ قبرها خواهد شد.

سنگ قبر سه تیکه

در بین انواع سنگ قبرهای باغچه دار از نوع سفیدش که بسیار محبوب است گرفته تا سایر انواع آن یک نکته ی مهمی که وجود دارد این است که در بین این نوع از سنگ قبر سنگ قبر باغچه دار سه تیکه بسیار جالب است این نوع از سنگ که سه برش خورده و سه تکه جداگانه دارد که در مزار به هم می چسپند باید بسیار زیبا و مدرن طراحی شده باشد.  حتما در این مورد کار را به کاردان بسپارید تا از ضررهای زیاد جلوگیری شود.

نمونه سنگ مزار باغچه دار

در این مقاله سعی شد تا این نوع از سنگ قبر معرفی گردد و  تصاویری از انواع مختلف آن در این برگه درج گردید، همین در فروشگاه ما می توانید انواع این سنگ ها را ببینید و نوع دلخواه آن را انتخاب نمایید تا ما بهترین نوع آن را در اختیار شما قرار دهیم که انشالله از خرید خود از ما راضی گردید.