تلفن سفارشات فوری: 
اینستاگرام: shayantombstone@

نکات مهم در انتخاب سنگ قبر کدامند؟

تماس جهت رزرو تالار: ۰۹۱۲۲۳۰۰۱۴۷

آیا شما نیز به دنبال اصلی ترین نکات مهم در خرید سنگ قبر هستید؟ آیا می دانید که برای خرید بهترین و باکیفیت ترین سنگ مزار بایستی به چه المان ها و آیتم هایی توجه لازم را داشته باشید؟ شما می توانید این مطالب پیش روی خود را تا آخر دنبال کرده و اطلاعات بسیار ارزنده و جالبی را در مورد به دست آورید.

سنگ قبر به سنگی گفته می شود که برای یادبود افرادی که درگذشته اند، تهیه و بر کنار قبر آنها قرار داده می شود. استفاده از انواع سنگ قبرها از زمان ها بسیار دور در کشور ما مورد توجه بوده است و شما می توانید سنگ های قبر بسیار مختلفی مربوط به پادشاهان مختلف را مورد در مناطق باستانی کشورمان مشاهده کنید. همچنین استفاده از سنگ قبر در بسیاری از ادیان نیز رایج بوده و آنها نیز برای یادبود درگذشتگان خود، استفاده از سنگ ها قبر را در اولویت های خود قرار می دهند.

شما نیز می توانید امروزه شاهد تنوع بسیار بالایی از این محصولات در بازار باشید و با توجه به برخی از مهمترین و اصلی ترین آیتم ها اقدام به خرید و استفاده از بهترین این محصولات داشته باشید. سنگ قبر نه تنها می تواند قبر فرد متوفی را به زیباترین و بهترین شکل ممکن جلوه دهد، بلکه می تواند یک سری از مهمترین مشخصات مربوط به فرد فوت شده را نیز در اختیار شما قرار داده و شما بتوانید به راحتی قبر درگذشتگان خود را پیدا کنید. امروزه بسیاری از افراد تصویری از متوفی را بر روی سنگ قبر حک می کنند تا بتوانند به راحتی قبر مورد نظر خود را در میان هزاران قبر پیدا کنند. همچنین افراد سعی دارند تا یکی از زیباترین و گران قیمت ترین سنگ قبر را برای متوفی خود تهیه کنند تا از این طریق بتوانند حرمت فرد درگذشته را حفظ کنند و آخرین دین خود را نیز ادا نمایند.

شما نیز می توانید متنوع ترین و مقاوم ترین انواع سنگ قبرها را به راحتی از همین وب سایت اینترنتی پیش روی خود تهیه و خریداری کنید و نحوه طراحی و برش آن را نیز خودتان تعیین کنید. برای این منظور نیز می توانید با همکاران ما از همین وب سایت در تماس باشید و راهنمایی های مورد نیاز را به دست آورید. در ادامه مقاله نیز سعی بر آن داریم تا در مورد برخی از نکات مهم در خرید سنگ قبر و راهنمای خرید بهترین و باکیفیت ترین سنگ مزار توضیحات و مطالب بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

 

نکات مهم در انتخاب سنگ قبر

همانطور که اشاره شد، امروزه بسیاری از افراد به دنبال کسب اطلاعات در خصوص نکات مهم در خرید مزار هستند تا از این طریق بتوانند یکی از بی نظیرترین و مناسب ترین این سنگ قبرها را تهیه و آن را مورد استفاده قرار دهند. توجه داشته باشید که شما در صورتی که به این نکات مهم توجه لازم را نداشته باشید، در این صورت ممکن است سنگ قبر بی کیفیت و کم دوامی را تهیه کرده باشید. افرادی که قصد دارند تا یکی از بهترین و باکیفیت ترین سنگ مزار را تهیه و خریداری نمایند، می توانند خرید از وب سایت ما را از دست ندهند چرا که تمام محصولات ما از بهترین انواع سنگ قبر بوده و شما می توانید به راحتی و با خیال راحت اقدام به خرید و استفاده از این محصول داشته باشید. همچنین نمونه‌های سنگ قبر پدر و سنگ قبر مادر نیز در سایت وجود دارند. نکات مهم در خرید سنگ قبر که بایستی در هنگام سفارش به آنها توجه لازم را داشته باشید، می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

–         قیمت سنگ قبر

–         سلیقه

–         عرف خانوادگی و مذهبی

–         قوانین آرامستان

–         مشاهده نمونه کارهای پیشین

–         دوام و کیفیت سنگ قبر

–         طرح سنگ قبر

–         ضخامت مفید برای سنگ قبر

هر یک از نکات مهم در خرید سنگ قبر در فوق، می تواند شما را در انتخاب یکی از مناسب ترین انواع سنگ قبر راهنمایی کند و شما نیز حتما قبل از اینکه سفارشتان را به ثبت نهایی برسانید، می توانید به این موارد توجه لازم را داشته باشید و از این طریق یکی از بهترین و باکیفیت ترین سنگ مزار را انتخاب و آن را خریداری کنید. در ادامه مقاله در مورد هر یک از این آیتم ها توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید.

 

قیمت

توجه کردن به قیمت سنگ قبر و هزینه های مربوط به آن یکی از نکات مهم در خرید سنگ قبر می باشد که هر خریدار این محصول بایستی به این آیتم توجه لازم را داشته باشد. آیتم ها و پارامترهای بسیار زیادی ممکن است در تعیین قیمت نهایی این محصولات تاثیرگذار باشد که از مهمترین و اصلی ترین آنها می توان به شکل سنگ، ضخامت سنگ، جنس سنگ، طرح ها و نقوش استفاده شده در سنگ و غیره اشاره کرد. به جرات می توان گفت که قیمت و توجه به این پارامتر از اصلی ترین آیتم هایی می باشد که نقش اول را در خرید بهترین و باکیفیت ترین سنگ مزار ایفا می کند. شما نیز می توانید قبل از هر چیزی، قیمت های موجود در وب سایت ما را مورد بررسی قرار دهید و از این طریق یکی از مناسب ترین و بهترین این محصول را خریداری کنید. شما می توانید به راحتی با در نظر گرفتن بودجه در اختیار خود، بهترین و شیک ترین انواع سنگ قبر را تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید. همچنین می توانید با خرید هم اکنون خود از وب سایت ما، تخفیف بسیار خوبی را نیز دریافت کنید و از این طریق سنگ مزار مورد نیاز خود را با قیمت بسیار مناسب تری تهیه و خریداری کنید.

 

قیمت خرید سنگ مزار
حدود قیمت خرید سنگ مزار

سلیقه

از دیگر نکات مهم در خرید سنگ قبر که بایستی به آن توجه ویژه ای را داشته باشید، می توان به سلیقه اشاره کرد. بی شک سلیقه های افراد در انتخاب یکی بهترین و باکیفیت ترین سنگ مزار با یک دیگر بسیار متفاوت می باشد و این امر کاملا شخصی بوده و شما نیز می توانید با در نظر علاقه مندی و سلیقه ای که دارید یکی از مناسب ترین و معقول ترین این سنگ ها را تهیه و خریداری کنید. برای مثال برخی از افراد دوست دارند تا سنگ مزار از بالاسری برخوردار باشد و برخی دیگر نیز می خواهند که سنگ مزار به کف زمین مماس باشد. همچنین انتخاب رنگ سنگ مزار نیز از دیگر مهمترین و اصلی ترین موضوعاتی می باشد که بسیاری از خریداران به آن توجه ویژه ای را دارند. معمولا رنگ های مشکی و سفید از پرطرفدارترین انواع سنگ قبرهای مورد استفاده در ایران می باشد. شما هم می توانید با در نظر گرفتن علاقه مندی خود، یکی از مناسب ترین این محصولات را تهیه و آن را مورد استفاده قرار دهید.

عرف خانوادگی و مذهبی

عرف خانوادگی و مذهبی نیز از دیگر نکات مهم در خرید سنگ قبر به شمار می آید. توجه داشته باشید که برخی از خانواده های مذهبی و مشهور معمولا از یک مدل سنگ ها برای درگذشتگان خود تهیه و استفاده می کنند و از قبرهای خانوادگی نیز بهره مند می شوند که در این صورت نیاز به حساسیت بسیار بالایی برای انتخاب سنگ قبر مورد نظر دارند. برخی از افراد نیز دوست دارند تا از متفاوت ترین سنگ قبرها استفاده کنند که از مهمترین این افراد می توان به ارمنی های ساکن در کشورمان اشاره کرد که معمولا سنگ قبر آنها به شکل صلیب بوده و سنگ را به شکل ایستاده بر روی قبر قرار می دهند. اگر شما نیز به دنبال خرید و تهیه بهترین و باکیفیت ترین سنگ مزار هستید، می توانید عرف خانوادگی و مذهبی را در اولویت های خود قرار داده و از این طریق مناسب ترین این محصول را سفارش داده و رضایت سایر اعضای خانواده را نیز به دست آورید.

 

نکات مهم در خرید سنگ مزار
نکات مهم در خرید سنگ قبر کدامند؟

قوانین آرامستان

از دیگر نکات مهم در خرید سنگ قبر می توان به قوانین آرامستان اشاره کرد. لازم است بدانید که در قوانین جدید آرامستان استفاده از باغچه، ارتفاع دادن به سنگ مزار و گذاشتن بالاسری برای سنگ قبر ممنوع می باشد و شما بایستی قبل از خرید و استفاده از سنگ قبر، به این موارد توجه ویژه ای را داشته باشید. اگر دوست دارید تا یکی از بهترین و باکیفیت ترین سنگ مزار را تهیه و خریداری کنید، می توانید به این مورد توجه نمایید چرا که در غیر این صورت ممکن است مسئولان آرامستان اجازه استفاده از سنگ قبر خریداری شده را ندهند و شما نیز مجبور به پرداخت هزینه های اضافه تر باشید. توصیه می کنیم که قبل از خرید از وب سایت ما با افرادی که از قوانین جدید آرامستان برای سنگ قبر اطلاع دارند، صحبت کرده و مطالب مورد نیاز را به دست آورید.

مشاهده نمونه کارهای پیشین سنگ مزار

مشاهده نمونه کارهای پیشین از دیگر نکات مهم در خرید سنگ قبر می باشد که بی شک هر خریداری به این امر به شکل ناخواسته توجه می کند تا بتواند تصمیم نهایی خود را برای خرید اخذ کند. شما نیز می توانید این فرصت طلایی و بی نظیر را از دست ندهید و همین حالا از وب سایت اینترنتی پیش روی خود در مورد نمونه کارها اطلاعات مورد نیاز را به دست آورده و از این طریق مناسب ترین و بهترین این سنگ قبرها را تهیه و خریداری کنید. همچنین افرادی که به دنبال خرید بهترین و باکیفیت ترین سنگ مزار هستند، می توانند با حوصله ی بیشتری اقدام به مشاهده و بررسی ویژگی های هر یک از نمونه کارهای پیشین ما نموده و سپس با در نظر گرفتن بودجه در اختیار خود، یکی از بهترین و مناسب ترین این محصولات را تهیه و خریداری کنید.

دوام و کیفیت سنگ قبر

بی شک از دیگر نکات مهم ، می توان به دوام و کیفیت سنگ قبر اشاره کرد. افراد دوست دارند تا بابت هزینه ای که پرداخت می کنند، یکی از مقاوم ترین و استحکام ترین سنگ را تهیه و آن را برای یادبود درگذشتگان خود مورد استفاده قرار دهند. اگر قصد خرید بهترین و باکیفیت ترین سنگ مزار را دارید، می توانید از همین وب سایت پیش روی خود اقدام به خرید باکیفیت ترین این محصولات داشته باشید. سنگ قبرهای موجود در وب سایت ما از دوام بسیار بالایی برخوردار بوده و شما هم می توانید سنگ های گرانیتی و مرمر را در اولویت های خرید خود قرار دهید تا از این طریق با دوام ترین این محصولات را تهیه نمایید.

 

سنگ قبر سفارشی شایان
اهمیت طرح سنگ قبر

طرح سنگ قبر

انتخاب طرح مناسب از دیگر نکات مهم در خرید سنگ قبر می باشد که شما می توانید با در نظر گرفتن هزینه های مربوط به انواع طرح های مختلف، یکی از مناسب طرح و نقوش را برای سنگ قبر مورد نظر خود انتخاب کنید. شما می توانید برای خرید بهترین و باکیفیت ترین سنگ مزار، از حکاکی های لیزری استفاده کرده و محتویات مورد نیاز خود را بر روی سنگ مورد نظر خود اجرا کنید. شما می توانید تصویری از فرد متوفی را نیز بر روی سنگ قبر ترسیم کرده و از این طریق یکی از شیک ترین سنگ قبر را برای متوفی به ارمغان آورید. همچنین می توانید از همین وب سایت طرح های بسیار متفاوتی را نیز مورد مشاهده قرار دهید. 

ضخامت مفید برای سنگ قبر

ضخامت از دیگر نکات مهم در خرید سنگ مزار می باشد که شما بایستی در خرید این محصول نهایت دقت را به آن داشته باشید. لازم است بدانید که سنگ های گرانیتی از ضخامت های بسیار مختلفی برخوردار هستند و هر چقدر نیز ضخامت این سنگ بیشتر شود، قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند. حال شما نیز می توانید با توجه به بودجه در اختیار خود و علاقه ای که دارید، بهترین و باکیفیت ترین سنگ مزار را تهیه و خریداری کنید. معمولا سنگ های گرانیتی با ضخامت 6 و 8 سانتی متری جزء گران قیمت ترین سنگ های موجود در بازار به شمار می آیند. 

جهت خرید سنگ قبر میتوانید با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید

 09128462063

2 پاسخ

  1. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت ادمین سایت.
    من قصد خرید سنگ قبر دارم ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. سلام آقای سلطانی.
      لطفا اطلاعات تماستون رو به شماره واتساپ ما بفرستید. در اسرع وقت باهاتون تماس حاصل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *