تلفن سفارشات فوری: 
اینستاگرام: shayantombstone@

سنگ مزار زهره فکور صبور و ماجرای تلخ مرگ او

تماس جهت رزرو تالار: ۰۹۱۲۲۳۰۰۱۴۷

زهره فکور صبور، در تاریخ یکم فروردین سال 1357 در شهر تهران از پدری با اصالت کرمانشاهی و مادری با اصالت سمنانی زاده شد و با 3 خواهر و 1 برادر زندگی کرد. او در نیمه دهه 70 رشته بازیگری را به صورت حرفه‌ای با حضور در سریال غبار نور شروع کرد و بعدها در سریال روزگار جوانی و آژانس دوستی نیز نقش ایفا کرد. سریالی که باعث محبوبیت و شناخت زهره فکور صبور شد، سریال مسافری از هند بود که سال 1382 در صدا و سیما پخش شد. به طور کلی موفقیت او بیشتر در مجموعه‌های تلوزیونی بود و آنچنان در سینمای ایران ندرخشید.

مرگ زهره فکور صبور

فکور صبور در تاریخ 10 اسفند 1400 در سن 43 سالگی فوت شد. علت مرگ او هنوز به طور قطعی مشخص نیست اما طبق شایعات امین فردین، یوتویوبر در زمینه تحلیل اخبار افراد مشهور، با پخش ویدئویی علیه زهره فکور صبور، باعث خودکشی او شد. او با مصرف 100 عدد قرص آرامبخش خودکشی کرده و جسد وی در خانه‌اش پیدا شد. اما در ادامه در مورد سنگ قبر زهره صبور فکور صحبت خواهیم کرد زیرا بسیاری سوال دارند که سنگ قبر افراد مشهور چگونه است؟

سنگ قبر زهره فکور صبور

ماندانا هوشیار متولد سال 1341، هنرمند شیرازی و طراح صحنه در سال 1381 فوت شد. مزار او و زهره فکور صبور یکی است. شعر زیبای “شنیدم كه چون قوی زيبا بمیرد   فريبنده زاد و فریبا بمیرد” روی سنگ قبر او حک شده است. گفته شده است که قو‌ها به صورت جمعی زندگی میکنند و جزو معدود موجوداتی هستند که زمان مرگ خود را متوجه می‌شوند. در افسانه‌ها آمده است که قو در زمان مرگش، از گله خود جدا شده، به گوشه دنجی رفته و با خواندن آوازی زیبا جان می‌دهد. زهره فکور در مصاحبه‌ای می‌گوید : دوست دارم وقتی که می‌میرم در اوج باشم، در اوج تکامل انسانی و معنوی. شعری که روی سنگ قبر اوست به زیبایی مرگ او را توصیف می‌کند. برای اینکه بیشتر از این اشعاری برای سنگ قبر همسر ببینید می توانید از صفحه این اشعار بازدید نمایید، او سرانجام در قطعه هنرمندان بهشت زهرا دفن و سنگ مزار زهره فکور صبور در همان تاریخ نصب گردید.

از آنجایی که زهره فکور صبور هنرمند بسیار سرشناسی بود، برای وی، سنگ قبر خاص طراحی شده که جلوه ی ویژه ای را به بیننده می دهد و چاپ تصویر وی روی سنگ صورت پذیرفته است که می توان گفت تمام این ها هنر پنهانی است که طراحان سنگ قبر دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *