گام اول: اولین قدم جهت برگزاری مراسم تشییع انجام امور اداری مربوطه می باشد. این امر توسط یکی از اعضای خانواده متوفی یا حتی توسط نمایندگان خانواده قابل انجام است.

نماینده با در دست داشتن شناسنامه و دیگر مدارک مربوط به متوفی به قسمت اداری بهشت زهرا که به آن سالن عروجیان گفته می شود مراجعه کرده و ابتدائا نزد نماینده ثبت احوال مستقر در سالن عروجیان نسبت به ابطال شناسنامه و شروع دیگر هماهنگی ها اقدام می نماید.

چک لیست مراسم ترحیم

خدمات مجالس ترحیم

گروه ها و شرکت هایی که هستند که تمامی موارد فوق را به عزیزان داغدار ارائه می دهند، برای آشنایی بیشتر با این شرکت ها می توانید جست و جوی اینترنتی انجام دهید، بسیاری از این شرکت ها خدمات مجالس ترحیم را به نحوی ارائه می دهند که بسیار به صرفه تر از آنچه که خود شما شخصا تمامی این کارها را انجام دهید تمام خواهد شد.

درخواست آنلاین خدمات بهشت زهرا

بعد از اتفاقاتی که افتاده و اپیدمی ویروس کرونا نیاز به تبادیل اطلاعات و انجام تمامی خرید و فروش ها از فضای آنلاین، سایت و اپلیکیشن ها افزایش یافت، خدمات مجالس ترحیم نیز از این قضیه مستثنی نمانده است و مانند دیگر امور بسیاری از مراحل ختم از طریق فضای آنلاین قابل پیگیری و انجام است.

سنگ شایان نیز برای راحتی مشتریان عزیز این تصمیم را گرفته است تا بسیاری از خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه دهد تا از بسیاری از مشکلات برای عزیزان داغدیده جلوگیری شود.

بسته پذیرایی مراسم ترحیم

برای پذیرایی در مراسم ترحیم می توان از بسته های آماده موجود در بازار استفاده کرد که هم از نظر قیمت به صرفه می باشد، هم از نظر کیفیت حرفی برای گفتن دارد.

خرید لوازم ختم

امید است که هیچ کدام از عزیزان چنین سوگی را تجربه نکنند، زیرا از دست دادن عزیزان بزرگترین داغی است که که ممکن است هرکسی تجربه کند. در هنگامی که اینگونه اتفاقات می افتد داغداران به سختی می توانند امور معمولی زندگی خود را انجام دهند، چه برسد به برگزاری با کیفیت مراسم ترحیم و پذیرایی از مهمانان.

برای این عزیزان خرید لوازم ختم و تدارک دیدن ویژگی های منحصر به فرد و خاص به سختی انجام می پذیرد. اما باید کمک حال این عزیزان بود.

از آنجایی این شرکت ها تمامی محصولات مورد نیاز را دپو کرده اند و به صورت عمده خریداری می نمایند، برای همین است که قیمت ها بسیار به صرفه می گردد. پس بهتر است با این عزیزان هماهنگ شوید تا لوازم مورد نیاز تامین گردد.